Η Aprilia Racing έτοιμη για το 2026: Νέο livery αποκαλύφθηκε στο Μιλάνο

Η Aprilia Racing αποκάλυψε επίσημα τα νέα της χρώματα για το 2026, βγάζοντας τα καλύμματα από τη φρέσκια εμφάνιση της RS-GP στο Μιλάνο και σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σεζόν με μεγάλες φιλοδοξίες. Το νέο livery διατηρεί τις εμβληματικές αποχρώσεις της Aprilia, αλλά προσθέτει ένα στοιχείο-σύμβολο με ιδιαίτερη βαρύτητα: το λιοντάρι. Πρόκειται για αναφορά στην ιστορία της μάρκας και αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της ομάδας.

Το φτερωτό λιοντάρι, ο γνωστός Leone Alato – σύμβολο της Βενετίας που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα από τα κεντρικά της Aprilia στο Noale – εκφράζει αξίες που καθορίζουν την ταυτότητα της ομάδας: δύναμη, ισχύ, αποφασιστικότητα και θάρρος. Είναι το έμβλημα μιας ομάδας που δεν τα παρατά ποτέ, που αντιμετωπίζει πεισματικά τις δυσκολίες και επιστρέφει πιο δυνατή.

Μετά το 2025, την καλύτερη σεζόν στην ιστορία της, ο στόχος για το 2026 είναι ξεκάθαρος: ένα ακόμη βήμα μπροστά. Η Aprilia κατέκτησε πέρσι τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 418 βαθμούς, σπάζοντας για πρώτη φορά το φράγμα των 400. Παράλληλα, κατέγραψε την καλύτερη επίδοση αναβάτη της στο MotoGP, με τον Marco Bezzecchi να ολοκληρώνει τη χρονιά τρίτος στο Πρωτάθλημα Αναβατών με 353 βαθμούς. Συνολικά 19 βάθρα, τρεις νίκες σε Tissot Sprint, τέσσερις νίκες σε Grand Prix και πέντε pole positions – ισοφαρίζοντας το προηγούμενο ρεκόρ της – έκαναν το 2025 χρονιά-ορόσημο. Επιπλέον, η Aprilia έφτασε τις 302 νίκες σε όλες τις κατηγορίες, ξεπερνώντας τις 300 για πρώτη φορά, γεγονός που την καθιστά τον ευρωπαϊκό κατασκευαστή με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία των Grand Prix.

Ο Marco Bezzecchi εμφανίστηκε ιδιαίτερα ενθουσιασμένος ενόψει της νέας χρονιάς, τονίζοντας ότι ανυπομονεί να επιστρέψει στη δράση. Υπογράμμισε πως, παρά το διάστημα προετοιμασίας, η δουλειά δεν σταμάτησε ποτέ στο Noale και ότι τόσο ο ίδιος όσο και η ομάδα είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι. Το θετικό φινάλε του 2025 έχει ανεβάσει την αυτοπεποίθηση, με στόχο ένα δυνατό ξεκίνημα και συνέπεια σε όλη τη σεζόν.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Jorge Martin, ο οποίος μετά την εμπειρία της περσινής χρονιάς και τα κρίσιμα τεστ στη Βαλένθια, βλέπει το 2026 ως μια σεζόν εξέλιξης και επιστροφής στη μάχη των κορυφαίων θέσεων. Αναγνωρίζει ότι θα υπάρξει δουλειά στην αρχή, αλλά δηλώνει έτοιμος να διεκδικήσει ξανά νίκες μόλις βρεθεί στο 100% της φυσικής του κατάστασης.

Ο CEO της ομάδας, Massimo Rivola, ξεκαθάρισε πως η Aprilia Racing μπαίνει στο 2026 γνωρίζοντας ακριβώς ποια είναι και πού θέλει να φτάσει. Με βάση τη σταθερή και άκρως ανταγωνιστική περσινή χρονιά, ο στόχος είναι να παλεύει σε κάθε αγώνα. Στο γκαράζ θα ακολουθηθούν δύο διαφορετικές κατευθύνσεις εξέλιξης, συνεχίζοντας από το υψηλό επίπεδο με τον Bezzecchi και χτίζοντας παράλληλα ένα ισχυρό πακέτο με τον Martin. Η εμπιστοσύνη στη Aprilia RS-GP26 είναι απόλυτη, όπως και στις δυνατότητες των αναβατών.

Η RS-GP26 αποτελεί ένα ξεκάθαρο βήμα εξέλιξης. Κάθε λεπτομέρεια έχει επανασχεδιαστεί με στόχο την κορυφή, από την ακόμη πιο εξελιγμένη αεροδυναμική και την αρχιτεκτονική του πλαισίου, μέχρι τα ηλεκτρονικά και τον V4 κινητήρα, που δέχθηκε εκτενή ανάπτυξη σε όλα τα επιτρεπόμενα από τους κανονισμούς σημεία. Το τεχνικό τμήμα στο Noale, υπό την καθοδήγηση του Fabiano Sterlacchini, παρέμεινε πιστό στο DNA της Aprilia, με την καινοτομία να αποτελεί θεμέλιο της φιλοσοφίας της.

Οι Bezzecchi και Martin, μαζί με τις RS-GP της Trackhouse Racing που θα οδηγήσουν οι Raul Fernandez και Ai Ogura, επιστρέφουν σύντομα στην πίστα για δοκιμές. Το ραντεβού έχει ήδη δοθεί στη Sepang, εκεί όπου θα ξεκινήσει ουσιαστικά η αντίστροφη μέτρηση για μια καυτή σεζόν MotoGP 2026.